Jouw content is geld waard

 

Waar begin je?

Hoe blijf je in je positieve energie?

Jij bent jouw bedrijf! Hoe vind jij je klanten?
*Doe GRATIS en VRIJBLIJVEND mee

  1. Je krijgt meer aantrekkingskracht voor jouw doelgroep.
  2. Mensen gaan je zien als Expert op jouw vakgebied
  3. Je weet hoe je van koude relaties warme relaties kan maken.
  4. Je wordt gezien én begrepen.
  5. Je agenda loopt vol met afspraken met de leukste klanten

De zachte en de harde kant van ondernemen

webcoach

Aan alleen een plan heb je niet genoeg

Je hebt ook een marketingsysteem met mega goede teksten nodig. De beste teksten schrijf je zelf!

Wil je weten hoe? Luister mee >  10 september, 10.00 uur

Jouw boodschap is goud waard

Als ondernemer is jouw boodschap goud waard. Jij hebt wat te vertellen, jij hebt wat te geven. Maar dan moeten wij wel weten dat je er bent en wat je te bieden hebt.

Content = King, je hoort het overal.

  • Maar wat is content?
  • Hoe maak je content?
  • Waar plaats je content?
  • Hoe maak je content die gevoelige snaren raakt?

In deze training laat ik je de stappen zien om een tekst te maken die raakt. Met warme teksten leg je jouw doelgroep in de watten. De aandacht die jij geeft heeft een grote aantrekkingskracht op je doelgroep. Waarom zou je alles alleen moeten doen? Zoek een begeleider die past bij jou en jouw wensen.

Ik vind het belangrijk dat jij 100% jezelf kan zijn en dat jouw content aansluit bij jou en bij jouw ideale doelgroep. Dus geen kunstjes of trucjes maar echte verbinding.

Leads genereren

Jij  hebt de leukste klanten nodig. Klanten die jouw energie laten stromen en geen klanten die energie kosten. Ik laat je zien hoe je nieuwe klanten kunt aantrekken met goede content. Ik noem mijn systeem een marketingwiel, omdat alle activiteiten die je doet naadloos op elkaar moeten aansluiten om een klantmagneet te worden.

Wat beloof jij jezelf?

Een soepel marketingwiel is ingericht met overtuigende teksten. Jij bepaalt met jouw activiteiten hoe hard je dit wiel laat draaien. Laat je het stabiel draaien of heb je momenten dat je er een zwaai aan wilt/moet geven?

  • Wil jij stappen gaan maken in je bedrijf?
  • Of heb je stiekem nog steeds het gevoel dat jij het niet waard bent?
  • Wat beloof jij jezelf?
  • Succes?
  • Of is goed, goed genoeg?
  • Of vind jij dat het nodig is om elke maand te wurgen en wringen om klanten te helpen?

Alles wat je denkt is waar! Dat weet je toch?

Ook al is je wiel nog zo van goede kwaliteit, als je een stok in een wiel wil steekt dan draait het wiel niet meer. Zo werkt dat ook met je marketingwiel. Als je aan veel dingen de juiste aandacht hebt gegeven maar je mist een schakel, dan stokt je wiel.

Haal de stokken uit je wiel en ga aan de slag met jouw Killer Content!

Ja, ik wil graag weten hoe!