Een funnel, wat moet je ermee?

Een funnel, wat moet je ermee?

Heb je ooit van die dagen dat je je pc wel het raam uit wil gooien?

Of dat je in je bed wilt blijven liggen, het liefst onder de dekens?

Dat je bij elke uitdaging een keer diep moet ademhalen om niet uit te vallen?

Van die dagen.. je kent ze wel toch?

Mijn week liep minder soepel als ik had gehoopt

Ik deel je een paar tegenslagen die ik had deze week om een beeld te vormen.

  • Een flinke aanvaring met mijn zoon (#opvoedenismijngrootsteuitdaging)
  • Stoppen sloegen door (letterlijk, het licht ging uit door het doorbranden van de wc verlichting)
  • De vaatwasmachine ging stuk. OMG!
  • De reparatie moest ik zelf doen waardoor er een lekkage is ontstaan. (#geefmijmaarmijnpc)
  • Ik heb afscheid genomen van mijn coach, nu vlieg ik solo.
  • En ik heb niet goed opgelet op de borden waardoor er ook nog eens een dikke boete in de brievenbus lag.

Laten we het vertragingsfactoren noemen.

Aan de andere kant ging er namelijk ook heel veel goed:

  • Ik heb twee leuke interviews afgenomen
  • Ik heb een gaaf Webinar gegeven
  • Ik heb twee Content Scans mogen weggeven aan fantastische ondernemers
  • Ik heb geluncht met leuk gezelschap in het zonnetje
  • Goede vrienden zijn teruggekomen van vakantie en daar heb ik een bakkie mee gedaan.
  • En ik heb een lid van mijn Academy weer vooruit mogen helpen.
  • Ik heb twee offerteaanvragen en een opdracht in mijn mailbox gevonden.
  • En ik heb elke dag even kunnen ventileren, dan belde ik gewoon mijn vriend.

Dus eigenlijk heb ik een fantastische week gehad!

Het is maar net waar je de nadruk op legt

De enige die er last van heeft als ik blijf hangen in het gevoel van tegenslagen ben ik. Ik heb daar last van. En mij kost dat energie.

Waarom zou ik dat toestaan? Voor elke tegenslag is er namelijk ook altijd een oplossing. "Elk nadeel hebt zijn voordeel" 'volgens Johan Cruijf.

Hoe herpak ik mezelf?

Ik benadruk wat er allemaal wel goed gaat.

Ik bedenk wat ik heb geleerd van de situatie waarin ik terecht kwam.

Ik haal een paar keer diep adem en doe even niets. Dat niets doen helpt om inzichten te krijgen.

Ik wentel mij in dankbaarheid. Ik ben dankbaar dat mijn zoon het de moeite waard vindt om met mij ruzie te maken. Ik ben dankbaar dat er verzekeringen bestaan en dat ik die kan betalen zodat deze vervelende zaken worden opgelost. Ik ben dankbaar dat ik een vriend heb die mij steunt. Ik ben dankbaar dat ik ondanks dat ik een fout heb gemaakt bij de reparatie, toch weer heb geleerd dat ik meer kan dan dat ik dacht. Ik ben dankbaar dat er na ruzie weer vrede is. Ik ben dankbaar dat ik elke dag mag doen wat ik wil doen op mijn eigen manier.

En dan zucht ik een keer diep, en kijk vanuit een helikopterview naar mijn 'problemen' en dan blijken het geen problemen te zijn maar gewoon een aantal hindernissen die de dag spannend maken.

Maar daar bovenop bekijk ik vooral ook alle dingen die supergoed zijn gegaan. Dat relativeert lekker.

Dankbaarheid is een krachtig gevoel. Als je dankbaar bent, is er geen ruimte voor negativiteit. Gaaf toch?

Dan voel je je snel weer beter, echt waar. Probeer het maar.

En bedenk, de enige die er last van hebt dat jij in een negatief gevoel blijft hangen, dat ben je zelf (en je naasten misschien omdat je niet veel meer kan hebben).

Probeer het eens, het kan in ieder geval geen kwaad.

Word je hier een beetje misselijk van?

Kun je hier niets mee? Dan gaan we snel terug naar de zakelijke problemen. Daar kan ik je gegarandeerd mee helpen.

Zo heb ik de oplossing voor jouw funnel 'probleem'

Een veelvoorkomend probleem is de beroemde weggever. Je hebt hem eindelijk op je website staan. Je bent er trots op! Je hebt er namelijk hard op gewerkt en het resultaat mag er zijn. In jouw ogen zit jouw doelgroep hier echt op te wachten!

Je hebt er een advertentie gemaakt en je ziet dat je weggever regelmatig wordt gedownload. Daar word je helemaal vrolijk van. Je werk is niet voor niets geweest.

Maar wat nu?

Hoe ga je de mensen die je weggever interessant vonden nu aanschrijven? Je wilt dit contact wel warm houden? Wat kun je nu nog doen om ze niet door je vingers weg te laten glippen?

Natuurlijk wil je dat ze direct je klant worden, jij kunt ze namelijk heel goed helpen. Maar je hebt je prospects nog eerst op te warmen. Je hebt ze nog meer waarde te geven. Dat wil je ook wel maar hoe?

Wat schrijf je dan in je mails? Hoe maak je de structuur? En hoe begin je?

Oplossing binnen handbereik

Voor dit veel voorkomend probleem heb ik een werk-aan-je-funnel-dag georganiseerd.

Een training waarbij ik je exact uitleg welke stappen ervoor zorgen dat je mails magische worden.
We gaan een hele dag werken aan jouw mails waarbij ik de geheimen van copywriting met je ga delen en waarbij jij zelf aan de slag gaat met het schrijven van mails voor je funnel.

Zodat jij aan het einde van de dag je eigen geschreven mails kunt gaan inplannen in je funnel. Daar krijg je toch energie van!

Is dit nog abracadabra voor je?

Denk je dat jij dit niet kan? Moet je blokkades overwinnen om eraan toe te geven dat je wel een zetje in de rug kunt gebruiken?

Goede mails in je funnel zijn goud waard! Laat je werk voor de weggever niet voor niets zijn en kom naar de werk-aan-je-funnel-dag in Geldrop.

Omdat ik je persoonlijk feedback wil geven op je teksten zijn de groepen klein.
Vol=echt vol

Het is geen dag waarbij je alleen maar gaat luisteren en dan thuiskomt vol enthousiasme om vervolgens weer opgeslokt te worden door de waan van de dag, zonder dat je iets met de kennis doet.

Nee dit is een dag van actie, van doen!

Je wilt je investering niet door de goot spoelen

Dat wil ik ook niet! Ik sta erom bekend dat ik echte waarde geef en je echt een stap vooruithelp. Daar krijg ik energie van!

"De tips en aanraders van Jolanda zorgden voor aansprekende e-mails die
qua toon duidelijk van jezelf bleven."

Deze trainingen zijn niet alleen goud waard maar kosten vaak ook goud. Ik schrik altijd als ik de prijzen zie.

997,-euro

625,-euro

349,-euro

Aan de andere kant is het voor de trainer intensief om steeds te schakelen. Bovendien is de kennis van de trainer goud waard. Ze zullen, net als ik, vele duizenden euro’s hebben uitgegeven om die kennis eigen te maken. Het is maar goed voor jou dat ik afscheid heb genomen van mijn coach, zij zou mij eerder adviseren het bedrag te verdubbelen i.p.v. te halveren.

Ik heb jaren aan kennis voor jou gefilterd zodat je echt aan de slag kunt gaan, je zult verbaasd zijn over het resultaat!

De werk-aan-je-funnel dag is niet alleen zinvol maar ook leuk. Ik vind het belangrijk dat jij in je energie staat. Dat jij gaat vlammen als je over je bedrijf praat en dat je dus ook moeiteloos aan inspiratie komt.

Laat je verrassen, het gaat je absoluut niet tegenvallen. Je hebt geen enkele voorkennis nodig. Alleen jouw kennis of jouw vak. #makkie

Een reactie plaatsen