Doen wat je het allerliefste doet

Doen wat je het allerliefste doet

Doen wat je het allerliefste doet!

Werken zoals jij dat wil. Dat is wat ik je gun!
Want als jij doet wat je het allerliefste doet, dan doe je dat met een glimlach.
Als jij werkt met een glimlach dan bezorg je anderen ook een glimlach.
En het zien van een glimlach die jij hebt veroorzaakt dat bezorgd je een geluksgevoel.
Geluk is niet zo moeilijk. Dat vind je overal.

Als je maar bereid bent om het te zien.

 

Ik ben geen geluksgoeroe

Ik ben geen geluksgoeroe hoor. Ik heb mijn portie uitdagingen gehad en er zullen er vast nog meer gaan komen! Ik weet echt wel dat het leven niet alleen maar leuk is. En dat je dan even niets ziet in al die goede bedoelingen en mooie uitspraken.

 

Maar ik weet wel dat geluk een keuze is.
Dat klinkt alsof het je eigen schuld is dat jouw ongeluk overkomt. Dat is niet wat ik zeg. Jij hebt geen invloed op datgene wat er om je heen gebeurt. Maar je hebt wel invloed op de wijze hoe je ermee omgaat.

  

Wat doe je als je de eerste emotie hebt verwerkt?

Verwerken is belangrijk, wegstoppen heeft geen zin. Je kan pas verder als je je emotie hebt gevoeld, omarmt en doorleeft. Dat kan een heel snel proces zijn. Maar soms heb je hier wat meer tijd voor nodig. Maar doe jezelf een plezier en probeer er niet in te blijven hangen.
Ik ben een enorm voorstander van omdenken. Niet, wat kan niet? Maar juist, wat kan wel vanuit de situatie waarin ik zit?

En als je zo kijkt naar je uitdagingen dan is er meer mogelijk dan je denkt.

  

Geluk door hard werken

Ik ben in een burn-out terecht gekomen omdat ik niet goed luisterde naar de signalen van mijn lichaam. Ik had ook nooit geleerd om om te denken. Ik wist niet wat mij een geluksgevoel gaf of energie opleverde. Ik had vooral het gevoel dat mijn leven bestond uit ‘moeten’?
Ik wist niet dat ik daarin een keuze had en ik buffelde gewoon door. Ik wist niet beter. Ik had het gevoel dat dit ‘moeten’ van mij werd verwacht.

   

Best raar eigenlijk

Dat we van thuis uit meekrijgen dat we hard moeten werken om geluk te mogen ervaren. Als ik eerlijk ben geef ik die boodschap onbewust ook door aan mijn kinderen.
Ik irriteer me enorm aan mijn zoon als hij besluit niets te doen of niet veel te doen. Hij is daar compleet gelukkig mee. Maar ik heb daar een oordeel over. En dat oordeel zit mij dwars. Ik heb daar last van. Hij niet hoor!
Om mij gelukkiger te voelen zal ik dus mijn oordeel moeten loslaten en hem zelf zijn weg laten zoeken. Klinkt simpel he? (Met nadruk op ‘klinkt.’ )

   

Geluk door een eigen bedrijf

Toch denk ik niet dat hard werken slecht voor je is. Waarom zou je niet veel uren aan iets mogen besteden als dat je gelukkig maakt?
Bijvoorbeeld het (uit)bouwen van je eigen bedrijf. Doen wat je het allerliefste doet voor de mensen die je het allerleukste vindt. Dat is toch té Gek!
Dat deed ik na mijn burn-out. Ik besloot LandJeTekst op te zetten en te bouwen aan MIJN bedrijf. Een bedrijf waar ik kan werken zoals IK dat wil.
Ik heb er hard voor gewerkt maar het werd een succes. Enorm trots ben ik daar op. Dat deed me beseffen dat ik meer waard was dan de waarde die ik mezelf gaf.
Waarom zijn we altijd zo bescheiden over onze kwaliteiten? Vier je successen!

   

Succes is overigens relatief

Wat de één een miljoenenomzet als succes ervaart is voor de ander een stressfactor.
Na het succes van LandJeTekst wilde ik verder bouwen aan mijn bedrijf.
En juist het uitbrengen van mijn boek ‘Levend Dood’ en mijn kennis over en ervaring met een burn-out helpen mij om jou te helpen groeien.
Dat is de geboorte van de Killer Content Academy, dit is een online platform waar we dromen werkelijkheid maken. Doen wat je het allerliefste doet.

   

Killer Content schrijven

Killer Content klinkt hard terwijl de Academy gericht is op beide kanten van ondernemen.
  1. Zowel de harde kant, de killer content en je verdienmodel.
  2. Als de zachte kant, jij als mens en je motivatie.

Het één kan namelijk niet zonder het ander.

   

100% jezelf

Om jouw bedrijf te laten floreren op een manier zoals jij dat wil, heb je 100% jezelf nodig.
Jij moet overtuigd zijn van datgene dat je te bieden hebt, jij moet het leuk vinden en jij moet weten welke klanten je het liefst wil helpen en hoe je die kan aantrekken. Jij moet willen doen wat je het allerliefste doet.

   

En daar ga ik je mee helpen. Zodat jij niet de fouten hoeft te maken die ik heb gemaakt. Maak gebruik van de duizenden euro’s die ik heb geïnvesteerd in diverse opleidingen. En gebruik alleen datgene wat voor jou van belang is.
We leven niet voor niets in een on demand wereld. De Killer Content Academy sluit aan op de wensen van deze tijd. Kennis binnen handbereik en beschikbaar wanneer jij dat wil.

   

Klanten werven zonder goed verhaal

Ik weet het nog precies, ik zat op een terras met iemand waarmee ik een programma in Spanje wilde opzetten. Het lukte me niet om genoeg mensen te werven voor dit prachtige idee. En ze vroeg me: “Waarom zouden mensen van jou moeten leren als het je zelf niet lukt om je programma vol te krijgen?”
Au! Die kwam binnen.
Het heeft een grote deuk veroorzaakt in mijn zelfvertrouwen en ik heb er lang over nagedacht. Maar ze had natuurlijk wel gelijk. Jij wilt leren van iemand die succesvol is!
Het is enorm belangrijk om jezelf en je bedrijf met elkaar te laten versmelten. Communicatie en marketing zijn enorm gevoelig. Alles, maar dan ook alles, moet goed voelen om echt succes te halen.
En dat was niet het geval voor mijn plan in Spanje.

 

Er waren nog teveel losse eindjes en gevoelsmatige hindernissen. Daarom liep het niet.

   

De kosmos helpt ons

Zweverig of niet, ik geloof er heilig in dat de kosmos ons helpt. Als je maar vraagt.
Ik heb de kosmos om hulp gevraagd om mijn ideeën handen en voeten te geven. En de Killer Content Academy is daar een uitkomst van.
Via mensen, in het bijzonder Petra en haar Network of Purpose hebben mij geholpen om de jaren van ideeën die ik had verzameld om jou te helpen met je content, om te kunnen zetten naar een concreet plan.
Ik besloot mijn burn-out ervaringen en marketing rondom mijn boek los te laten omdat mijn bedrijf stil lag door de verwarring in mijn communicatie. Wat heeft burn-out immers met online marketing en content te maken?
Dat bracht alleen maar verwarring bij mijn klanten. Communiceren over mijn boek bracht mijn bedrijf om zeep, althans dat voelde toen zo.

   

Maar er was juist ontwikkeling gaande

Chaos is een voorbode van ontwikkeling en groei.

Het bleef wringen. Ik deed namelijk afstand van kennis waarmee ik jou prima kan helpen. Zelfs als je geen ervaring hebt met burn-out of misschien wel juist om te voorkomen dat je in een burn-out komt.

   

Ik houd van de zachte kant van ondernemen. Van jou als mens!
Ik wil met jou werken aan jouw succes! Wat dat dan ook voor jou betekent. En om jou daarmee te helpen heb ik juist deze ervaring nodig!

   

Wanneer ervaar jij succes?

Wat wil je bereiken? Waar heb je je stip op de horizon gezet? Welke stappen moet je daarvoor nemen? En wat is de eerste stap die je vandaag nog kunt zetten?

Als je weet waar je naartoe wilt hoef je alleen nog maar te vertrekken?

Laat mij je daarbij helpen. Laat me je helpen je plannen aan te scherpen en je ideeën om te zetten naar acties.

 

Wil je weten hoe ik werk?

In de Killer Content Academy komen coaching, e-learning en co-creatie samen.
Jij bent als persoon belangrijk om goede content te schrijven, daarmee help ik je door je vragen te stellen die raken.
In de Academy geef ik bovendien alle geheimen over killer content prijs. Zo heb je alles binnen handbereik om je doelen te halen.

Want alleen dromen werkt niet! Je moet wel werken voor je dromen!

 

Durf jij het aan om succesvol te zijn?

Dat klinkt raar toch? Of je het aandurft? Maar vaak zijn we zelf onze grote blokkade. De vergissingen in het verleden of de grote fouten die je hebt gemaakt zorgen ervoor dat je niet meer vooruit durft. Je kiest voor het veilige. Lekker comfortabel.

 

Terwijl deze fouten juist nodig waren om te groeien.
Door succes verander je namelijk. En veranderingen zijn eng. Misschien ben je ‘bang’ voor je omgeving en hoe zij over jou denken. Of misschien geloof je zelf niet dat je het kan.

Alles wat je denkt is waar! Dus denk positief.

 

Sta op! En ga werken voor je dromen!

Volg mijn Webinar om nader kennis te maken met de Killer Content en met mij.
Volg je gevoel en intuïtie.
Zij wijzen je de weg.

 

Neem nu de eerste stap. Gratis en vrijblijvend. Ik leer je wat je nodig hebt om te groeien. Ik deel je een 5 stappenplan die gegarandeerd beweging gaat brengen.
En hopelijk ook een beetje chaos.

 

Blijf dromen,
gr. Jolanda

Een reactie plaatsen